15. sep. 2008

BALMAIN

En av de kolleksjonene som faller veldig mot min stil denne høsten, er Balmain! Med løse herrebukser, stramme dressjakker og frynsedetaljer. Dressjakkene kan gjerne være i blondestoff, paljetter eller litt enklere i form av smoking preg.
En liten oppdatering!! Leopardmønster kan være lov i form av sort og hvitt som disse buksene, men da må de være åletrange..

Men.. Det er selvfølgelig viktig å følge sin egen stil og gå med detdu har lyst og føler deg behagelig med!! Jeg kan selv bruke leopardmønster som små tilbehørs detaljer! Syns bare det var litt feil av DU å skrive at leopard er et av høstens store must haves.. Sånn, da var det klarert med meg selv;)



Lakk herrebukser er noe jeg kommer til å ha store cravings for denne høsten. Litt lei lakk tights men elsker hva stoffet gjør med antrekket, så lakk i andre former sier jeg gjerne takk takk til;)
Begynner nesten å bli lei av mørke blonder allerede, men har en gammel blonde kjole fra mammas gamle brukt butikk som er en av favoritt kjolene denne høsten. (Litt lik denne;))
Paljettdressjakke som søker ny eier?? Jeg kan godt kjøpe deg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar