7. sep. 2008

JE T'AIME ETRO

Fikk plutselig lyst på knall oransje høyvannsbukser til min "lammeull" vest med nagler fra Cubus, virkelig digget denne outfiten! Perfekt med en rocket t shirt inni og tynt belte.
Lang hårede pelser er så lekkert, spesielt i sort eller hvitt med knalle farger. Liker hvordan designeren har mikset silke stoffer og pels sammen, er så fint syns jeg.. Ikke mange som kler britisk politi hatt men prikken over i'en spør du meg;)

Fotsid vest? Ja takk!!! Kjempe kul effekt med så lang vest og åletrange, lårhøye latex støvler. Jeg kunne virkelig drept en ku for et par av disse skoene, garantert!!!
Etro har gjort det igjen.. Den kolleksjonen jeg sverget mest til forrige sesong var Etro og den er virkelig ikke å forakte denne kolleksjonen heller!! Elsker hvordan Etro blander pels og fargerike mønstre i silke. En stor trend denne høsten er lårhøye støvler og jeg er overbevist! Takker ikke nei til et par høye støvler til min lurve pels fra Zara eller til store gensere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar