19. okt. 2008



God  søndag alle sammen;) Søndager er en av de beste dagene i uken, da er det på en måte lov til å ikke gjøre noenting. Jeg har tilbrakt min hellige hviledag i seg hør bør med pcen, det vil si The Hills og med både nyeste Costume og Elle. Så masse gøy lesestoff i begge bladene denne måneden. Jeg får mine sendt hjem i postkassen, så har allerede hatt de en ukestid, men for dere andre dødelige så kommer de vel i butikken imorgen?? 

Skal snart reise meg opp av sofaen, men først tenkte jeg vise hva jeg hadde på meg igår, når jeg var og tok et par glass vin på Champagneria! Har som dere kanskje har forstått ingenting imot å gå med mye kjedebutikkklær, elsker Zara og H&M. Det er uansett hva du gjør med klærne og hvordan du kombinerer de som er viktig. Jeg vil heller ha 20 forskjellige gensere enn å kun ha råd til to. Dessuten blir jeg veldig fort lei klærne mine og mange av de får kun gleden av å bli brukt en eller to ganger før de blir gitt bort eller gjemt bort oppå loftet.

 Så gårsdagens antrekk var gammel favoritt t shirt fra H&M(er veldig svak for a-linje formede overdeler, da det gjør min figur lengre), H&M dressjakke med opprullede ermer(et must for at en dressjakke skal sitte fint på meg..), skjerf kjøpt på Zara i Barcelona, mine egendesignede, hullete tights og sist men ikke minst, mine favorittsko denne høsten fra Skopunkten(de har faktisk veldig mange kule sko, mesteparten er blod harry, men er du flink kan du finne en del godbiter, og da er dessuten sannsynligheten for at du ikke ser et tyvetalls andre med de ganske stor!).

Nå er jeg nødt til å reise meg opp av sofaen og komme meg bort til kjæresten, har en middagsdate med han kl 8 på Curry and Ketchup.. Ha en strålende søndag og pass på og få hvilt ut ekstra, imorgen er det ny uke med nye muligheter. Jeg personlig har satt opp 5 mål jeg skal nå neste uke. Blir spennende å se. Ciao.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar