25. okt. 2008

Litt godbiter fra Zara

He he, her kan man skimte meg også, det så jeg ikke før nå.. Men uansett, slangeskinn gir en megakul effekt til et antrekk.

Denne kjolen har jeg siklet på en stund nå, den kkoster ikke mer enn 549 men jeg har allikevel ikke tatt meg råd til den riktig ennå!
Poncho er en smart måte å gjøre et antrekk mer spennende på, elsket fargene!



Så for meg at disse beltene med nagler hadde vært kult å ha rundt livet på ponchoen.


Slitte og super slimme jeans er råkult til ankelboots i høst..
Nå må jeg løpe på jobb, siste ting jeg har lyst til å gjøre nå merker jeg! Åpningen på OAK var kjempe morsom, viser bilder når jeg er hjemme igjen. Ha en fin fin lørdag;)




1 kommentar:

  1. not a clue about where U from-
    justo to say hello.
    ps
    U are pretty
    jbENTO
    www.anadiacombento.blogspot.com

    SvarSlett