1. nov. 2008

MARNI RTW AUTUMN 2008

Pels er en stor trend denne vinteren, bruk fuskepels eller ekte pels i form av kort jakke, kåpe eller vest. La de være fargerike eller uorginale.
En lang pelsvest som dette gir en overdådig, majestetisk og kul look. Elsker fargene sammen!


Kjøp farget pels. Bruk strømpebukser som matcher antrekket for å få en helhet.

Bruk dressjakke under pelsen, midjebelte gir en kul effekt. Og paljett og grovstrikk er kjempe kult sammen!




Bruk et midjebelte rundt pelsvesten! En trend som går igjen i de ulike høstkolleksjonene.



Bland grove strømpebukser med mer pyntede materialer som silke og paljetter




Hei og hopp;) Sitter og koser meg med litt inspirasjonsbilder fra http://www.style.com/ og drikker te(som vanlig;) dere skulle bare visst hor mye te jeg konsumerer!!!). Er straks på vei ut døren for å reise på kosetur til min kjære mormor. Ingen kan lage mat som henne, så jeg gleder meg stort!! Dataen følger med og jeg lover å være flink med å oppdatere..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar