21. des. 2008

12.12.08

Pelsjakke fra H&M og bukser fra Levis. Jeg har forresten et ekstra par av disse buksene i 28/32. Buksene ble tatt tilbake fra butikken, var tydeligvis en str feil på de. Så er du keen på et par, kan du gjerne kjøpe de av meg! Noen som er interessert? Buksene er små i str og passer deg dersom du vanligvis er en 27/32.
Jeg tar virkelig av meg hatten for H&M og alle de kule skoene de har der! Også til en så billig penge! De har masse bra sko der for tiden, disse ankelbootsene er perfekte til alt. Enkle og annvennelige å bruke..
Kilehel er hot hos meg denne sesongen, disse skulle jeg gjerne hatt! Desverre passet de ikke på foten min, men du finner de på H&M for rundt 300 kr.

1 kommentar:

  1. jeg har de med gull glidelåsen på siden. det er de mest ubehagelige skoene jeg har gått med noen inne og jeg er god til å gå med høye sko.... hadde vondt under den delen rett bak tærne i flere dager. anbefale gele såler hvis man vil klare kvelden i de

    SvarSlett