29. des. 2008

DAGENS TIPS

Denne jakken har vært en stor hit i garderoben min denne høsten, er fra H&M og nå er den på 50%. Dritkult plagg som liver opp et antrekk! Elsker å bruke den til olabukser, tights eller korte blyantskjørt.  Og masse tilbehør.. Veldig Chanel;)
Driver og pakker til Trondheim her hjemme nå. Skal dit med kjæresten og feire nyttår. Er det noen av dere som har noen tips om noen kule butikker, enten second hand eller high street tar jeg gledelig imot! Vi skal på en bankettmiddag på Hotell Britannia nyttårsaften, og så videre ut på et utested som heter Riks tror jeg det var.. Jeg er litt skeptisk, pleier som regel bare dra sørover, men når man har få forventninger må det vel bare bli bra;) Kameraet følger med.. Vi sees kanskje i Trondheim?

2 kommentarer:

  1. En second hand butikk du kan sjekke ut er Stella Snella, som ligger på Bakklandet. Ellers kan du sjekke ut Retro, i Carl Johans gt eller Thomas Angells gt. Håper du får en fin nyttårsfeiring :)

    SvarSlett
  2. Jeg gikk forbi stella nella isted, men det var stengt! Gleder meg til å gå dit imorgen.. Var også innom retro! Takk for tipset;)

    SvarSlett