29. des. 2008

DAGENS



Det er et morsomt fenomen å skulle vise frem hva man har på seg hver dag! Kjæresten min spesielt, ler seg ihjel av meg..  Men skal man moteblogge så skal man moteblogge og da er det jo gøy å vise hva man har på seg! Det er jo igjennom hva jeg har på meg at jeg viser dere min stil og det jeg liker å gå med.. Så fra nå av, skal jeg bli flinkere til å vise hverdagsantrekk og by mer på meg selv! Jeg syns det er supergøy å blogge og har hatt lyst til å gjøre det siden jeg begynte å lese Elin Kling sin moteblogg på Stureplan. 

Uansett.. Idag har vært en slapp dag for meg, har vært i Bogstadveien og byttet den Levis buksen jeg har på bildet, fikk jo to i bursdagsgave! Fant ikke noe annet å kjøpe, men vet at vårnyhetene er rett rundt hjørnet og da er det digg å ha en tilgodelapp sånn i tilfelle.. Blir nok brukt opp i Trondheim tenker jeg;) Klarer aldri spare på sånne ting. Er generelt ingen spareperson, lever litt under mottoet at alt skal brukes med en gang.. Pengene i min lommebok har en tendens til å forsvinne uansett! 

Pelsluen er vintage fra Roma, ullgenseren er fra Mads Nørgaard og skoene er fra Zara. (By the way, salget på Zara har startet! Jeg fant ikke noe jeg ville ha, men kanskje du gjør det??)

1 kommentar:

  1. Hverdagsklær er det beste å moteblogge om synes jeg - og kanskje man blir inspirert til å kle seg nøyere i hverdagen også :-) Stakk forøvrig hodet innom Zara på Karl Johan i dag men orket ikke å gå inn. Det var gale mennesker overalt og alle klærne lå/hang i rotete hauger...

    SvarSlett