9. des. 2008

LITT SVENSK GATEMOTE

Kort pelsjakke er og blir en stor gatemote denne vinteren, det diggeste er at det kun trenger å styles med en enkel bomullsgenser og jeans, også ser du smashing ut. Chanelvesken og en overlaod med gullringer er heller ikke feil. Var av den oppfatning at mange ringer var litt passe´, men nå begynner jeg søren meg å ville hive meg etter den trenden igjen!

Nå skal stay-upsene vises..

Leopardstrømpebukser ble blant annet vist i rtw kolleksjonen til Roberto Cavalli.
Pels lue, eller bjørnefi**e som det så pent heter, kan gjerne sitte på hodene våre nå, lekkkert til skinn og sort.


Ullpannebånd, var veldig stort forrige vinter. Har et likt et i lilla, det skal graves frem!
Kult å matche med ulike rutete mønstre i forskjellige farger.

Stenvaskede bukser er kult nå, minner meg på at jeg må begynne å ta i bruk mine fra Levis. Må ærlig innrømme at jeg er keen på en leopardskjorte!

Dette bildet er som tatt ut av 90 tallet, og 90-tallet er så tilbake nå! Løp og kjøp en olavest, det skal hvertfall jeg..
Apropos 90-tallet, Dr. Martins og baggy olabukser med hull, its all back bitches!

2 kommentarer:

  1. Likte den ruterkombinasjonen veldig godt! Ruter er et fantastisk mønster, ikke for mye dill men spennende :-)

    SvarSlett
  2. Helt enig, mye av det i secondhandbutikker også.. Det er digg;)

    SvarSlett