13. jan. 2009

10.39

Hei og hopp;) Gud som jeg er lei av å være syk nå! Har endelig tatt til motet og bestilt en legetime, så får vi håpe Dr kan hjelpe meg;) For nå går jeg seriøst på veggen! Så meg selv i speilet isted og kjente ærligtalt ikke meg selv igjen, men man skal ikke miste motet av den grunn, å neida! Masse gossip girl, the hills, the city, bromance, god morgen Norge, I gode og onde dager.. Listen er uendelig over hva jeg har sett på og fått med meg den siste uken. Jeg er ned i fingerspissene oppdatert på alle blogger jeg følger med på og vet all den siste kjendissladderen.. Siste påfunn er å organisere garderoben i hodet, så nå har jeg kvittet meg med masse ting.. Vel nesten ihvertfall! Håper alle har en litt bedre og friskere tirsdag enn det jeg har, det unner jeg dere;)

Nathalie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar