29. jan. 2009

23.42

Ja det tar jo iblant en stund før jeg får surret meg inn på denne siden.. Er så mye annet i livet mitt som tar tid! Men så lenge jeg syns det er gøy, skal jeg fortsette! Denne uken har gått med på å skrive cv´er og ordne med attester, hadde en ganske stor dag idag.. Skulle nemlig prøvejobbe for Nordic Designers som ligger på Steen & Strøm. (De fører merker som by Marlene Birger, Acne, Velour, Baum und Pferdgarden, Dagmar, Leila Hafzi m. fl.)

Dagen startet veldig dårlig da jeg fant ut at lommeboken min var sporløst forsvunnet. Der har man jo som oftest alt man eier og har og litt til.. Kjøleskapet mitt var robbet for mat, så det ble å hive i seg et tørt knekkebrød, unnskylde seg for at cv´ene og attestene ikke var skrevet ut og prøve å gjøre en bra jobb ved å selge klær på tom mage. Men er det ikke et ordtak som sier at hvis dagen starter dårlig så blir den veldig bra til slutt? Eller hvis det ikke er det, så har jeg ihvertfall funnet opp et nytt et nå, for prøvedagen gikk strålende! Jeg solgte mest av alle og fikk jobben;) Og lommeboken lå hjemme hos mamma og pappa, pappa var nettopp innom og leverte den tilbake. Så sånn kan altså dårlige dager bli til ekstremt bra dager.. 
Håper deres dag også har vært bra;) Skal igjen prøve å bli flinkere til å legge ut innlegg.. Inntil da.. Bonne nuit- sov godt!!.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar