23. jan. 2009

COSTUME AWARDS 2009

Kvelden igår startet med vorsspiel hos Thomas, kjæresten til Jenny. Deretter bar det avgårde til Posthallen, hvor Costume festen ble holdt og hvor det krydde av kreative, inspirerende og stilige sjeler.

Fineste blogge Eva med det fine bloggekameraet sitt.. Ja jeg er litt misunnelig!! Merket at mitt lilla kompakt kamera ble litt stusselig i forhold, men jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste ved å ikke kjøpe speilrefefleks, så jeg får støtte meg ved det!

Samsaya med festens kuleste hårpryd og Thomas.

Jenny i selvlaget buksekjole og meg.
Tone og Eva.

Marthe Krogh er et av de største norske moteikonene i mine øyne, og det at hun kan stå på en scene i skyhøye heler og lekker kjole og spille fiolin er jo bare så kult;)
Madcon delte ut pris.

Linda og Eva.


Synnøve Skarbø i, i mine øyne, et veldig lite imponerende antrekk.

Jenny Skavlan delte ut pris for beste motebutikk 2008, som ble Zara. Og det er jo en bra vinner syns nå jeg, da 90% av min garderobe består av klær derifra. Zara får inn nye klær hver uke og er derfor alltid imponerende oppdaterte på siste nytt. Hurra for Zara!!

Vanessa Rudjord, redaktør i Costume med trenden sort og hvitt.

Jeg er alltid like imponert over Christian August sine antrekk og måten han blander farger og mønstre på. Her er han med en av sesongens største "must haves" hos gutter nemlig proppelsløyfen.

Guri Solberg var prisutdeler og så veldig trendy ut i bowlerhatt og oversized dressjakke.


Vinner av årets moteblogg, Elenita.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar