10. jan. 2009

Cravings: Nye ELLE UK

Nå er det lenge siden jeg har kjøpt ELLE UK, og nå som en ny sesong er på vei og alle de store vårkampanjene har begynt å dukke opp, er dette bladet første prioritet for meg når lønningen kommer;) Det er lukus det, og kunne unne seg et og annet blad en gang i ny og ne.. Hjemme hos meg bruker jeg de dessuten som pynt, elsker hvordan blader pynter opp! Faktisk det første jeg skal ut i butikken å kjøpe imorgen når jeg tenker meg om.. Hva er deres yndlingsblad? Alltid gøy å vite..

Fremdeles syk, nå er det for det meste halsen jeg sliter med! Så idag har jeg drukket fjorten kopper grønn te med sitron og nå er jeg på vei til å drikke min andre kopp med heksebrygg som pappa har laget til meg av honning og ingefær, en indisk heksebrygg som gjør godt for halsen i henhold til han. Luksus å bli pleiet av mamma og pappa når man ellers ikke får gjort så mye på en fredagskveld. 

3 kommentarer:

  1. av de norske leser jeg mest costume, og elle hvis jeg føler for det. ellers rullerer jeg litt på de andre store.

    SvarSlett