6. jan. 2009

Okey der ute..


Jeg har ingen peiling på hvor mange det er der ute som leser bloggen min.. Hadde vært litt interessant å vite! Som dere kanskje er klar over, er jeg ikke særlig god på tekniske duppedingser, ikke riktig ennå hvertfall.. Har derfor ennå ikke funnet ut en måte jeg kan se hvor mange det er som leser bloggen!
Kan ikke dere bare gi meg et lite vink, skriv hei eller et eller annet morsomt i kommentarfeltet, sånn at jeg kan se.. Dere trenger ikke si hvem dere er eller noenting, dette er bare for gøy.. Da hadde jeg blitt skikkelig glad;)

Da tar jeg kvelden her.. Dette har vært en meget lite produktiv dag, bare sittet i sofaen og gjort ingenting! Nå skal jeg krype under dynen og fortsette på den veldig spennende boken jeg leser! Natti natt..

11 kommentarer:

  1. Hei Nathalie. Jeg vinker. Og meddeler med det at jeg følger med på bloggen din. Synes du har en spennende stil. Fint med noen fashionistas i vår lille by, Oslo. hehe... Håper du tar en tur innom The Closet i ny og ne også! Ha en strålende dag.

    - Celine

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig fornøyd med en liten dose nathalie hver dag. BTW...Kom deg over til køben snart...

    SvarSlett
  3. Jeg har bloggen din på favoritter! Blir inspirert av deg, og spørs om jeg kanskje må lage min egen blogg en dag. Stå på!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Fint om du svarer på kommentarene - da er det kanskje flere som gidder å skrive dem også. F.eks. ser jeg i innlegget om "cravings et-eller-annet" med en olajakke at noen spør om du har utenlandske aner. Hadde vært gøy å høre om. Du kan nesten se litt øst-europeisk ut (positivt ment).

    SvarSlett
  5. jeg er innom å leser bloggen din hver dag, og blir super skuffet hver gang det ikke er noen updates! jeg ELSKER STILEN DIN!!!!!!!!!!!! du gir meg mye insiprasjon!!! men vil ha "dette har jeg på meg idag" bilder HVER DAG!!!!!!

    SvarSlett
  6. Hei min kjære østeuropeer:) Jeg er her vett..Love you og digger bloggen.

    Eva:)

    SvarSlett
  7. bra side! jeg er en trofast tilhenger! Dagens hverdag stemmer jeg også for;) Karoline

    SvarSlett
  8. Jeg har bloggen din på mine favoritter, og er innom så og si hver dag :) Mari

    SvarSlett
  9. Å.. Så glad jeg blir for at dere svarer;) Da vet jeg hvertfall at det er noen der ute!!! Ikke så veldig viktig for meg å ha mange lesere, syns bare det er gøy med en ekstra hobby i hverdagen.. Haha.. Helt sykt hvor avhengig jeg er blitt av denne bloggen;) Takk for at dere leser den!!!

    SvarSlett