24. feb. 2009

MARLENE BIRGER

Jeg har helt forelsket meg i vårkolleksjonen til Marlene Birger. Derfor utnevner jeg dette antrekket til dagens look, trengte litt inspirasjon for å finne ut hva jeg skulle ha på meg, så dette har jeg latt meg inspirere av idag!
Limegrønnebukser er hot hot hot, og hva med den hårpryden? Altså hallo, den skal jeg ha denne sesongen hvertfall. Om ikke en kopi eller en selvlaget;)
Sjekk ut leggingsene! Klipp av nederste del av skinntightsene, lag hull på sidene og fest en strikk(fåes kjøpt i sybutikker) et voila.
Dette skjørtet hare de på Designers på Steen&Strøm og jeg går og sikler på det hver dag! Elsker alle de flotte fargene..
Mye høyt liv denne sesongen
wwww.marlenebirger.com 
Her kan du også sjekke ut hele kolleksjonen på video!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar