2. feb. 2009

NEVER DENIM: MIN NYE OLASKJORTE..




Dette skjulte seg altså i posen jeg viste på lørdag. gleder meg til å bruke den som skjorte til sommeren eller nå som det er litt kaldere til tights og sorte bukser + høye gladiatorsandaler;) Er dog litt usikker på størrelsen. Kommer mest sannsynlig til å bruke den mest som en skjorte tror jeg og da passer den i small (som jeg kjøpte), men dersom jeg skal bruke den som kjole, blir den litt liten i small. Skal dra ned å prøve den i medium en gang til imorgen tenker jeg..
Har nettopp kommet hjem fra trening her, og jeg er så sliten.. Var et helv**te å gå opp alle trappene leilighten, men så deilig å være igang igjen! Siste gang jeg trente var når jeg var 17 år, så det var jammen på tide å begynne;) De jeg trener med er bare så sporty og proffe. så jeg føler meg litt dum der jeg står i min gamle og slitte Nike sykkeltights og prøver å leke sporty, men jeg gleder meg til jeg ser resultater.. Syns nesten jeg ser resultater allerede nå, men det er visst bare innbilning sier kjæresten, så jeg får stå på litt til før jeg begynner å skryte på meg;)
So long..
Skjorten finner du på BikBok..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar