19. feb. 2009

OSLO FASHIONWEEK PICS















7 kommentarer:

  1. de gutta kan kunsten å kle seg!

    SvarSlett
  2. i know;) Derfor det er så gøy å ta bilde av de!!!!

    SvarSlett
  3. Så fin du var på det siste bildet, med blå genser! Veldig inspirerende :)

    SvarSlett
  4. Heisann Nathalie :-)
    Kom over bloggen din i går da jeg googlet "Haremsbukser". Jeg klikket på bildet av buksene som tilhørte bloggen din og der ble jeg sittende og lese innlegg etter innlegg. Jeg har nå vært gjennom alle innleggene dine, og kan si såpass at jeg har sittet i noen timer. Du er seriøst den beste motebloggeren jeg vet om! Jeg har til og med lagt bloggen din som startside! DU er helt rå! Når jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg , tar jeg en tur innom bloggen din ;) Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hørt om deg før nå? Makan til rå dame! Fortsett med å være Norges best kledde blogger ;-)

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ.. Tror faktisk jeg rødmet en smule nå! Tusen takk for det.. Det ga meg hvertfall grunn til å fortsette å blogge;)

    SvarSlett
  6. Hei på deg :) Bare lurte på hvor den lyse dongeriskjorten din er fra? Fantastisk blogg forresten! ;)

    SvarSlett
  7. Dongeriskjorta er fra Bik Bok! Er litt usikker på om de har den fremdeles, var et limited plagg fra Never Denim kolleksjonen. Men sjekk ut secondhand butikker!

    SvarSlett