10. mars 2009

10.03.09


This is me today.. Mamma´s gamle Ibiza, Levis shorts, som jeg har gjort om til skjørt og fuskepels fra Fornarina. Våget meg så vidt inn på H&M idag, er så mye jeg har lyst på men så lite jeg har råd til.. Kan bare drømme om å kjøpe det jeg egentlig vil ha, som f eks de blå pumpsene fra Zara.. Men jeg unnet meg et fint sommerfugl smykke, sykkeltights(ja du hørte riktig!) som jeg gleder meg til å bruke i sommer og eyeliner(nå har jeg gått uten sminke lenge nok..). På tide å gå å legge seg for meg, tar med meg macen i sengen, har en del The City episoder å ta igjen.. Vi sees imorgen;) Enn så lenge.

3 kommentarer:

  1. Lenge siden jeg har kommentert nå.. Jeg elsker bloggen din, nettopp fordi du er så flink til å tolke trender og hente inspirasjon fra det som blir vist på catwalken! Jeg blir veldig inspirert av deg og det er lærerikt å lese innleggene dine (det hørtes kanskje rart ut, men sant.). Nå har jeg skjønt det sånn at du er lei av svart og sånn, men hva syns du om Roberto Cavalli sin A/W2009 kolleksjon? I'm lovin' it! :D

    SvarSlett
  2. elsker fuskepelsen!!!

    SvarSlett