31. mars 2009

31.03.09

Jeg gleder meg til den dagen jeg får personlig fotografassistent til bloggen, viss en eneste oppgave er å ta bilder av hva jeg har på meg. Noen som er interessert? Enn så lenge bruker jeg hva jeg har av kreativitet og møbler for å lage en litt personlig, eller amatøraktig om du vil, blogg. Greia er hvertfall klar for de fleste. Idag ble det litt Balmain inspo, begynner å bli lei allerede, så påtide å bruke den opp først som sist. Batikktightsene er fra Balmain (i wish, Gina Tricot!!), smykket er fra Balenciaga (i wish again, Gina Tricot!!) og dressjakken er fem år gammel nå og kommer fra Karl Lagerfeldt for H&M. 

5 kommentarer:

  1. I love it!! Batikktightsene var herlige! :-)
    Er det virkelig 5 år siden Karl Lagerfeld hadde gjestekolleksjon hos H&M? :O

    SvarSlett
  2. Skjønner at du begynner på bli lei, men jeg tror thightsen blir fin i sommer. Kanskje med converse til? Miss match. Som Ellen - cobra thights og converse:
    http://eclaesson.blogg.se/category/dagens.html

    SvarSlett
  3. Mad fete tights! Skulle ønske det var en GT her i Tromsø altså..

    SvarSlett
  4. Nath!! du må bli litt flinkere med oppdateringen synes jeg.. Venter i spenning

    SvarSlett