30. mars 2009

ELLE APRIL 2009

Jeg bøyer meg i støvet for April utgaven av norske Elle. Denne gangen er det ikke  kule moteserier, inspirende annonser eller coveret som bergtar meg. Det er snarere tvert imot. Denne gangen har jeg sittet og lest bladet perm til perm med stor interesse. Sofia Coppola sin historie om hvordan hun ble den hun er idag, guttepanelets syn på kvinner i senga og på byen, intervjue med kule Kate Winslet, anbefalingen av de beste påskekrim bøkene og trekkfuglen Matthew Williamson er alle gode grunner til å kjøpe bladet.. Men det var spesielt en artikkel som virkelig satte meg på plass, og det var Lykkeformelen på side 79. Jeg har aldri lest en artikkel som har appelert mer til meg. Helt utrolig hvordan forfatteren har klart å definere så mye bra på en side i et norsk moteblad. LES LES LES. 

-Ville vesten moteserien til Kate Lanphear var virkelig til å dø av, men for engangsskyld skulle det ikke handle så mye om mote;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar