8. mars 2009

En epleskrott og et par Acne sko?

Disse Acne skoene i semsket beige skinn med litt Loboutin lignende hæl er å få kjøpt på Nordiska Designers nå, hva sier dere til de kanskje? Til sommeren, med solbrune ben?

Jeg sier til meg selv at jeg skal bli flinkere til å blogge, at jeg minimum skal skrive et innlegg dagen. Tenker at hvis jeg skal klare å holde på de leserne jeg har, må jeg oppdatere hele tiden. Jeg prøver så godt jeg kan.. Håper dere syns det er tilfredstillende, bli mer kritisk og jeg blir sikkert mer villig til å gi mer av meg selv! Jeg prøver hvertfall så godt jeg kan, syns det er en veldig morsom hobby å ha.. Uansett, grunnen til at jeg ikke har latt høre fra meg på to dager denne gangen, er at jeg har følt meg som den epleskrotten dere ser på bildet over.. Dro ut med venninner på torsdag og har totalt blackout, sitter kun igjen med bildene som bevis, hehe. De som er brukbare skal dere få se litt senere.. Håper dere alle koser dere enten dere er på September When konsert, slik som jeg skulle være idag, eller om dere er i bursdag som jeg også skulle vært i i dag.. Ikke alltid like lett, men ønsker dere alle hvertfall en strålende lørdagskveld. Også håper jeg at dere er skikkelig fyllesyke imorgen når jeg er frisk og oplagt og er på vei til trening;)
So long..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar