3. mars 2009

Hellu mars;)

Bortsett fra klesvasken i bakgrunnen har jeg idag hatt på meg dette på jobb: Fuskepelsjakke secondhand, genser kjøpt på loppis på majorstua skole for 10 spenn(og da fikk jeg med en genser i tillegg!) og jeans fra Levis. Vesken med nagler er en ordentlig god og fin Mulberry fra Thailand.

Kom nettopp inn døren her hjemme, har vært på jobb og løp deretter rett på trening. Nå er det wok som står på menyen, deretter skal jeg hjelpe Helene med å pakke til Egyptreisen hun skal på(heldiggrisen!). Imorgen håper jeg at Eva husker på å ta med kameraet mitt på jobb slik at jeg kan ta bilder av ubrukelige ting, slik jeg pleier å gjøre;) Ha en strålende tirsdag. Jeg skal ta meg en velfortjent tirsdagsdrink (pleier som oftest å bestå av det jeg har i kjøleskapet, idag blir det martini asti og eplejuice, nam nam). Kry på dere!

1 kommentar: