23. mars 2009


Med min flaks har selvfølgelig mitt elskede, lilla kamera forslått seg mens det har ligget i vesken min! Jeg håper bare at det går på garantien og at jeg får fikset det! Så morsomme bilder fra den siste helgen får utebli.. Men jeg klarte å redde et bilde fra torsdagens utgang. Jeg møtte en venn på Champagneria, før jeg dro og møtte flere venner på Barbeint litt senere.. Jeg fikk ihvertfall innviet min t-skjorte fra Velour med sommerfugl trykk på. Kommer til å bli en ny favoritt, det bare vet jeg;) Uff.. Nå må meg skynde meg her, jobben kaller og jeg er som alltid forsinket! Ble sittende å se en fantastisk inspirerende film som het Vicky Christina Barcelona.. Noen som har sett den? Plutselig ble det litt mer mening i mitt som alltid kompliserte liv! Så nå er planen å flytte til Barcelona og bli en ordentlig bohem, må ærlig innrømme at det frister veldig å komme seg langt bort fra Oslo hvertfall.. Ha en super fin mandag, sees når vi sees;)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker bloggen din! den og stilen din er virkelig bra :)

    SvarSlett
  2. Så fin du er kjære:)Håper du har det bra! Synd å ike jobbe sammen deg lenger..

    Jeg har fått ny blogg jeg.. Den gamle var så uoversiktlig. Ta en titt!

    SvarSlett