25. mars 2009

Min herlige tirsdag!

Marianne ringte meg klokken ti og stod utenfor døren min, så da var det bare å fomle etter noen klær og et par briller og løpe ut og møte henne. En sint Marianne på døren din, er noe du ikke er interessert i;) Vi dro hvertfall på Kaffebrenneriet hvor vi spiste croissanter og drakk kaffe og juice. Verdens beste måte å våkne opp på! Takk for en søt frokost kjære..
Vår franske frokost a la Kaffebrenneriet.
Jeg følte meg veldig som the sartorialist når jeg bare måtte smyge meg til et bilde av denne fornemme karen. Synd det ikke ble bedre, men the sartorialist ble ikke bygd på en dag (eller var det Roma det kanskje?).  Herremannen var hvertfall ikledd høye boots, poncho og stresskoffert og så veldig lite norsk ut, and me like;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar