3. juni 2009

Cravings: Acne kjole





Fått inn en ny t-skjorte/kjole fra Acne idag, på Designers. I fargene beige og grønt, med skulderputer. Geraldine har den samme i beige, jeg tenker grønt. Med et kult belte, sykkeltights i en nude farge og olajakke.. Kjolen finner du på Acne Studio i Hegdehaugsveien og Nordiska Designers på Steen & Strøm.
Forresten, ble turboflytting. Holdt på i 24 timer sammenhengende, vasket og flyttet. Har sovet to døgn i strekk. Nå bor jeg hjemme hos mamma og pappa frem til jeg flytter inn i ny leilighet. Så nå er hele livet mitt, inkludert kamera og minnebrikke, klær, sko, smykker og hudprodukter, stablet i søplesekker. Samtidig deilig å slappe av litt, mamma har symaskin,så tenkte prøve meg litt på den, sitte i hagen og lese bok, masse deilig mat i kjøleskapet og gå lange turer i skogen med hunden(som forresten ikke tåler andre hunder så det går vel ikke..). Men uansett, deilig å bli tatt vare på litt;) Imorgen er det forresten lansering av Dag & Natt på Sollihagen, er verdt å ta turen innom der imorgen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar