28. aug. 2009

DAGENS ENESTE LYSPUNKT:

Ikke akkurat slik jeg hadde håpet at helgen skulle utarte seg. Dundrende hode og feber. Orker knapt å skrive på macen eller bla om til neste side i boken jeg leser. Er det ikke forba**a irriterende at når man endelig gleder seg til noe, så skal man bli syk? Har ikke gjort annet enn å jobbe de siste ukene, men når jeg endelig har fri og planen var å feire Annie og Kathrine sin bursdag, da blir jeg syk!  Blir sikkert the happening of the year, og jeg går glipp av det.. Er ikke det bare typisk? 
 Vel skål til dere alle, håper dere savner meg masse ikveld!!! Mens dere står på OAK og danser til "Girls just wanna have fun" eller et eller annet i den duren, så ligger jeg i sengen og må nøye meg med september utgaven av britiske VOGUE. Vanligvis noe man gleder seg stort til å lese, men akkurat nå kunne jeg heller ønske at jeg skulle ut å ha det gøy med dere! Ingen som har en vidunderkur av noe slag som gjør deg frisk på 20 minutter?

 N A T H A L I E

1 kommentar:

  1. hei du, håper du blir raskt frisk igjen... ! :)

    vet det ikke hjelper, men jeg ligger også syk inne i helga selv om det er sykt mye morsomt som skjer og KNALLVÆR OG SOL. Typisk min uflaks...

    Get well soon!

    SvarSlett