1. aug. 2009

ET MUST HAVE!

Lommeboken min er desverre ikke stor nok, men hadde den vært det, hadde denne jakken fra Acne vært et must have i høst. Virkelig elsker lammeullspelskragen til det brune skinnet. Om ikke annet går det vel an å lage en aldri så liten pelskrage selv også? Som det bare er å feste på de skinnjakkene man allerede har. Er ikke død ennå, med tanke på de muggbrødskivene jeg fikk i meg isted.. Tror jaggu meg uansett det er på tide å ta veien til matbutikken, etter 9 dager i Barcelona må man vel være like blond som meg for å i det hele tatt spise brødskiver som er så gamle.. Nå er det solen som kaller, balkongen til Geraldine er perfekt og der skal det tannes med sololje. Skal jeg love deg! Føler allerede jeg har mistet halve brunfargen..

N A T H A L I E

2 kommentarer:

  1. Kjenner igjen den følelsen ja ;)
    Lest bloggen din lenge, liker den veldig godt. Første gang jeg kommenterer, dette skal jeg fortsette med.

    SvarSlett
  2. Oi oi, mente å kommentere på innlegget lagt ut 4. august.. flaut

    SvarSlett