3. aug. 2009

Med inspirasjon om eventuelt hvordan morgendagensantrekk kan se ut, takker jeg for meg. Nå er det sengen som kaller og en meget spennende bok jeg leser, Hermanas av Torgrim Eggen, som skal få all min oppmerksomhet frem til Jon Blund fanger meg.
 Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg har tilbragt hele søndagen min på sofaen. Sett uttallige filmer og dårlige tv-programmer. Er ikke det rette måten å avslutte sommerferien på, så vet ikke jeg! Imorgen starter hverdagen igjen, da skal Hugo Boss sine høstnyheter pakkes opp og organiseres i butikk. Og det gleder jeg meg veldig til. Elsker å ordne og organisere i butikken. Også skal jeg begynne å trene, vet ikke engang om jeg tør skrive det, men har ikke trent siden slutten av mai.. Men nå som badesesongen faktisk(ihvertfall nesten) er over, og vi nordmenn sakte men sikkert begynner å pakke oss inn i varme og store klær, da får Nathalie veldig lyst til begynne å trene igjen. He he. På gjensyn. 
N A T H A L I E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar