13. aug. 2009

Neimen ser man det!

Skulle det noen gang vært noe tvil, så er det ikke vits i å tvile lenger! Jeg er en av de kule motedamene. Ihvertfall i henhold til KK(med det orginale navnet kvinner og klær). Im one of the big girls! Tar i en smule nå kanskje, men har man ikke rett til det når man for første gang er på toppen av en populær, interaktiv nettside? 
Bildene kan du hvertfall se her, jeg var svett som en dame i overgangsalderen, sliten etter lang jobbdag og selvfølgelig uten neglelakk på tærne, den ene gangen noen finner på å ta et close-up bilde på de flotte "buffaloskoene" mine men det byr jeg på! Nå er det faktisk kjøttkaker på gang her hjemme. Etter flere dager med 2 brødskiver og et eple på menyen, skal det frotses vilt! Også skal jeg legge opp bilder.. Bildene jeg tok på åpningen, ligger øverst på www.massiv.no. 

N A T H A L I E

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar