22. sep. 2009

Like a virgin: PÅ URBAN OUTFITTERS!


Jomfrushopping på Urban Outfitters i helgen: Sort, blonde tubebh, metalliskskjerf, Alexander Wang aktig magetopp med glidelåsdetalj og en mørkeblå, chanelkopi veske.

Hvofor vi ikke har Urban outfitters i Oslo, er jo helt utrolig! Men kanskje greit for de av oss som reiser ofte til utlandet. Jeg var hvertfall for første gang i mitt liv på Urban Outfitters i helgen, og o`boy hva man har gått glipp av altså. Motebloggerenes førstevalg, -hvorfor det? har jeg tenkt. Leser konstant om Elin Kling og de andre fantatikerne av denne motekjeden. Og nå forstår jeg hvorfor. Ikke nok med at Urban Outfitters har kule klær, men motebøker, neglelakk og et urbant-chic tema over det hele gjør denne butikken til noe spesielt. Turte ikke bruke så god tid, da reisefølget mitt ikke var så veldig interessert i å henge i en butikk en hel dag, men fikk hvertfall rasket med meg et par ting;)

1 kommentar:

  1. Veldig mye fint ja, likte metallskjerfet! :) Vet du om Urban Outfitters har en nettbutikk? Om de sleger ingen merker der? bare sitt eget? :)

    SvarSlett