15. sep. 2009

Miss Copy Cat: Vil kopiere Alexander Wang


Tidenes råeste collegegenser? Denne kommer så til å bli brukt av miss Copy Cat´s around the world. Ikke siste gang vi ser noe lignende denne genseren! Elsker skinndetaljene på genserkjolen, og hvordan den kombineres med matchende leggvarmere og leopardsko. Go Wang!

Litt Balmain-skuldre i collegestoff, kunne jeg nesten solgt sjelen min for akkurat nå! Ursnyggt. Elsker den grå fargen til det konjakkbrune. 

Tidenes desidert, søteste og kuleste genser. Jeg bare elsker puff-ermene! Lite sannsynlig at jeg vil bruke den til et par gjennomsiktige truser, men jeg liker effekten av sort og hvitt sammen og leggvarmere skal sporenstraks oppdrives. 

Leggvarmere, åpne kilehelssko og transparantkjole i ren Wang stil, me love love love.

En heller sjelden kombinasjon, men kanskje på tide at uniformsjakken blir byttet ut? Buksene skal uten tvil kopieres.

Transparanter, runde, store skuldre, blandet med treningsinspirerte tights, badtaste eller så miss-match at det blir kult? Få klarer å pull it of, men mr Wang skal ha for at han er leken og klarer å gjennomføre det på en bra måte. Ved første øyekast syns jeg kolleksjonen var skuffende, men ved videre evaluering, må jeg innrømme at jeg liker den veldig godt! Noter dere følgende: Sort/hvitt transparant, runde og store skuldre, treningsstoff  i tights og store collegegensere, men ikke minst: LEGGVARMERE! Det er ikke bare back to the eighties, men back to the gym med Jane Fonda, vi snakker om her.

N A T H A L I E 

1 kommentar:

  1. Elsker den genseren, og skinnshortsen er ikke dum den heller.... Wang vet hva han driver med...

    SvarSlett