28. sep. 2009

SONIA RYKIEL FOR H&M



God morgen alle sammen;) Eller god formiddag! Er vel bare jeg som sover så lenge?
Dere har vel alle fått med dere hvem som er neste storprosjekt hos den svenske gigantkjeden, som jeg personlig er en stor fan av? Sonia Rykiel skal gjestedesigne for H&M og kommer ut med to kolleksjoner! En undertøyskolleksjon som kommer ut i desember og en større kolleksjon, som kommer ut i februar! Jeg hadde nå personlig håpet på Marc Jacobs som neste store gjestedesigner, men Sonia Rykiel er jo ikke så ille det heller! Kommer dere til å kjøpe noe? Jeg er heller usikker, merker jeg får helt spasmer når jeg ser noen i Matthew Williamson for H&M-klærne.. Begynner å gå lei gjestedesignere, og kommer ikke til å stå i kø! Men spennende skal det hvertfall bli, å se hva samarbeidet får til..
Nå skal det redigeres bilder, etter fotograf jobben jeg hadde i helgen, litt dårlig tid og sent ute som vanlig, hvorfor lærer jeg aldri?
N A T H A L I E

4 kommentarer:

  1. hva slags jobb har du? utdanner du deg, eller jobber du?kan ikke du fortelle litt mere om deg selv?

    SvarSlett
  2. Jeg bør nok bli flinkere på å være mer personlig,er ingen erke blogger, for å si det sånn!
    Men jeg jobber på Hugo Boss, som salgsmedarbeider også jobber jeg og skriver for gratismagasinet Massiv! Er en liten altmuliigmann-kvinne,alt er veldig nytt enda men startet under Oslo Fashion Week i høst med å dekke saker for Massiv. Ta bilder, skrive artikler på nett, også har jeg blant annet gjort et intervju med fire norske moteskapere, som du finner i siste utgave.. en del morsomme ting som skjer for meg fremover, skal passe på å skrive det her jeg;)

    SvarSlett
  3. Bra side Nathalie ;) Enig, hadde et håp om marc jacobs selv. Men, jeg vant billetter til oslo fashion awards, og da må jeg få noen gode tips om hvordan jeg skal kle meg...? Hvor dressy osv. På forhånd takk ;)

    SvarSlett