27. des. 2009

Sugen på litt pre s/s 10 fra Acne


De har fått inn disse tighsene på Designers nå, (og mange andre steder selvfølgelig, men handler på Designers siden det ligger på Steen & Strøm) og jeg klarer ikke helt å få de ut av hodet. Hadde vært kule og hatt til pelsjakken og en stor og god genser nå i vinterkulden!

Kort, oversized t-shirt er jeg enda ikke gått lei og tror jeg er noe jeg kommer til å gå mye med også til neste sommer. Digger printen på disse to!




Og apropos nyttårsaften som er rett rundt hjørnet, digger stylingen av dette tyllskjørtet! Kult å kombinere med en stor t-shirt slik at skjørtet ikke blir for pyntet. Kanskje jeg skal være litt kreativ i romjulen og feste tyll på et av mine gamle skjørt? Kan da ikke være altfor avansert å få til..

N A T H A L I E

1 kommentar:

  1. har det skjørtet i blått. elsker det! :) sånne skjørt er så kule.

    fikk veldig lyst på den tightsen nå... hm :)

    SvarSlett