2. apr. 2010

MER BEHIND THE SCENES

Sitter og blar igjennom bidearkivet mitt, og tenkte jo at jeg kunne vise litt flere "behind the scenes" bilder fra moteserien jeg stylet til Massiv. Modell er Christine Stenersen Lien.



Dette antrekket kom ikke med i trykk! Veldig kjedelig egentlig, skikkelig Chanel-look, som jeg selvfølgelig elsker. Shortsene er fra Patrizia Pepe.

Toppen som Christine har på seg her er egentlig en badedrakt fra H&M. Den har gull glidelås foran og koster kun 99,- Kommer ut i butikk i uke 17!




N A T H A L I E

3 kommentarer:

  1. fantastisk styling.. bra jobb. og flott blogg, min første gang her, men kommer tilbaks :)

    SvarSlett
  2. så serien i massiv- superfresh styling!

    SvarSlett
  3. Uuuuu;) Hjertelig velkommen til ny leser og takk for at hippie hippie likte stylingen min!!!!

    SvarSlett