4. apr. 2010

MY LOVERBOY


Her er min nye loverboy for tiden, familiens franske bulldog fra Moss; Jørgen, må være verdens søteste hund! Ihvertfall i mine øyne. Og han har blitt så glad i meg de siste dagene. Han bor vanligvis hjemme hos mor og far, og i og med at jeg bor i byen, får jeg ikke sett han så ofte. Men nå som jeg har vært hundepasser i påsken, er både jeg og han blitt litt forelsket i hverandre tror jeg;) Lurer på om ikke jeg bare må ta han med meg hjem til Frogner jeg altså..

Begynner forresten å få skikkelig sommerfugler i magen for reisen til Los Angeles. Gud som jeg gleder meg!! Kanskje jeg aldri kommer tilbake til Oslo igjen, hvem vet;)Akkurat nå frister det veldig å komme seg bort fra Oslo og aldri komme tilbake igjen! Nyt siste bit av påskeferien nå.

N.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar