22. juni 2010

OH LORD CAN YOU BUY ME A NEW CAMERA?


Det klør helt ned i fingerspissene mine etter å ta bilder, la meg bli inspirert og få dokumentere det hele ved å vise det for dere. Men kamera mitt er gått i stykker og det er mest sannsynlig billigere for meg å kjøpe et nytt ett, enn å reparere det gamle. Og nå som jeg går uten jobb, har jeg desverre ikke råd til et nytt et for øyeblikket. Det er helt utrolig hvor avhengig man kan bli av ting, noen blir avhengig av å røyke, andre blir avhengige av piller. Jeg er blitt avhengig av å ta bilder. Om det er noen der ute, som vil være min lord og hjelpe meg med et nytt kamera, vennligst svar i kommentarfeltet nedenfor, eller send meg en mail på nathaliehelgerud@yahoo.no.

Så får vi håpe "the lord" gir meg et kamera snart, slik at jeg kan få dele bildene mine med dere igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar