28. aug. 2010

OUT ON TOWN


Har på meg bukser fra Top Shop, topp fra AA og jakke fra H&M.



Jeg får jo høre hele tiden at jeg bare poser på bilder, så her er et eksempel på at jeg også kan vise tunge! hehe, var vel egentlig neglelakken jeg var keen på å vise.. Syns oransje er ganske heftig farge for tiden..


Vakre Line.


Jeg har fått en influensa av noe slag og ligger rett ut hjemme hos mamma og pappa denne helgen! Ikke mye særlig morsomme outfitsoppdateringer, men jeg fant noen bilder fra når jeg og Line var ute en torsdag på Blå. Det får holde enn så lenge til jeg kommer meg opp på bena igjen. Sitter forresten og ser på September Issue, dokumentarfilmen om Anna Wintour og Amerikanske Vogue. Super interresant og morsom, at jeg ikke har den før, er jo bare helt utrolig! Gud så morsomt det hadde vært å ha henne som sjef for en dag, jeg hadde tisset i buksene. Hadde blitt litt av en utfordring..

1 kommentar:

  1. Oj, hvordan har du fått tak i den filmen ? kjøpt på itunes..? tell me!!

    SvarSlett