13. okt. 2010

ACNE-JEANS


I love my new jeans from Acne.

27 kommentarer:

  1. Så herlige ut!
    Herregud så fint og langt hår du har og du er så perfekt tynn.. wish i was you!
    utrolig kul blogg og masse inspirasjon å hente :)

    SvarSlett
  2. Jeg som trodde håret ditt var ekte.
    Jaja.

    SvarSlett
  3. Ville bare si at du har en råflott blogg som man lett sitter å blar videre og videre i arkivet. :)

    SvarSlett
  4. håret er ekte og fantastisk!

    SvarSlett
  5. Typisk meg jeans(!) Love, love, love, minus sømmen bak..
    Flott hår. Hadde like langt en gang.

    SvarSlett
  6. haha, du ser ut som et romvesen med den nesa!! HAHHAHAHA

    SvarSlett
  7. Er håret ditt ekte? Eller bruker du extensions? Hvis du bruker det hva slags er det? ELSKER bloggen din!!

    SvarSlett
  8. Åh, ble forelsket! mewant! Men hva var prisen på de og hvor er de kjøpt? :-)

    SvarSlett
  9. Du har verdens fineste hår. Uten å overdrive. Men jeg lurer på en ting, og hadde satt pris på svar også. Mister du hår når du har det så langt?? Når du dusjer for eksempel? Eller opplever du å aldri finne ett eneste hårstrå andre steder enn på hodet ditt?

    Lol.. "Romvesen med den nesa..". Den var.. spesiell og totalt urealistisk. Haha :)

    SvarSlett
  10. Fin blogg! Jeg har ikke sett den før OsloGirls.. Du er absolutt skjønn, jeg håper ikke du tror noe annet! Og du har flott hår! ;)

    SvarSlett
  11. haha har du flat rompe?

    SvarSlett
  12. Liker flere av Acne buksene og har en selv, men får så himla flat rumpe i den! Føler jeg Må gå med lange topper.

    SvarSlett
  13. Likte ikke buksa fra den vinkelen, men hver sin smak. Håret ditt er kult enten det er ekte eller fake, og jeg fatter ikke hvorfor det er noe å henge seg opp i egentlig. U go, girl!

    SvarSlett
  14. Acne-jeans gir generelt flat rumpe! Ikke særlig sexy! Det styggeste jeg ser er jenter uten rumpe - i bukser hvor rumpa skal synes! Jenter er flottest med former ;-)

    SvarSlett
  15. stilfullt som alltid

    too bad we'll never meet

    SvarSlett
  16. men faen, hvorfor kommenterer dere negativt når hele henne ser utrolig bra ut?! shame on you guys

    SvarSlett
  17. Syns rumpen var flott jeg. Perfekt faktisk.

    SvarSlett
  18. Hva heter denne jeansmodellen? Pls?

    SvarSlett
  19. rumpa di så kanskje lkitt flat ut?

    SvarSlett
  20. Buksemodellen heter Kex, og du finner den i Acnebutikkene! Husker desverre ikke helt prisen på de.. Når det kommer til håret mitt: Jeg røyter som en gud noen ganger, håret mitt er ekte og rumpa kanskje litt flat;) Men lommene dere skulle legge merke til!!!

    Velkommen til nye lesere og takk for søte kommentarer..

    SvarSlett
  21. syns du er dødspen og nydelig hår! man ser at det er ekte =) og fin kropp har du og, de som mener noe annet er misunnelige

    SvarSlett
  22. Fine jeans! Og sykt fin rumpe - du er hot. Punktum.

    SvarSlett
  23. Syns buksen var drit kul!! og for et fantastisk fint hår du har:)

    SvarSlett