11. okt. 2010

H&M - IKKE BARE FOR OSS DØDELIGE?



Jeg har lenge hatt H&M som min favorittbutikk, og elsker å matche kleskjedens moderne og trendy it-plagg med vintage og dyrere merker. I forbindelse med Paris Fashion Week, åpnet H&M dørene til en fasjonabel concept-store midt på Champs Elysée i hjertet av hovedstaden. - Gøy å se at også moteikon som Lou Doillon og Nathalie Rykiel, digger highstreet fashion!


Last week, H&M opened a new flagship store on Champs Elysée in Paris. I´m pleased to here that big fashion-icons as Lou Doillon and Nathalie Rykiel also like to shop highstreet fashion. I´ve loved H&M for as long as I can remember and love to mix it with vintage and more expansive brands. 

1 kommentar:

  1. Kom hjem fra Paris igår kveld! BEsøkte butikken og de hadde UTROLIG MYE fint! Jeg ville bare kjøpe hele butikken! De hadde mye mer enn det som ligger på hm.com/no. Jeg har også lenge lett etter de buksene du har brukt flere ganger på "Oslo girls" og endelig fant jeg de!! Også kjøpte jeg en aviator jakke med saueskinnskrage vest som var heelt fantastisk. Det er verdt å besøke :)

    SvarSlett