15. nov. 2010

CELINE, JE T´ADORE!











Helt siden jeg var i Milano for en måneds tid siden, og jeg tilbrakte over en halv time i Celine butikken hvor jeg studerte hele kolleksjonen nøye, har jeg ikke helt klart å slutte tenke på hvor fantastisk denne kolleksjonen egentlig er. Jeg elsker de høye skinnstøvlene, og hvordan designeren har kombinert skinndetaljer i form av lommer og kanter med strikk og tykkere materialer, jeg elsker de lange, hvite frakkene og jeg dør etter den populære Celine-it bagen, som er en av de største must havene denne sesongen. Jeg har simpelthen funnet ut, at dette er min favorittkollekjson for høst 2010! I love it!


I´ve decided that the Celine collection for autumn 2010, is my favourite collection for this season.

3 kommentarer:

  1. En rød celine luggage hadde vært noe.
    Selges Celine i Norge?

    SvarSlett
  2. De skal begynne å selge Celine på Høyer Luxury på Eger! Men ellers tror jeg ikke det finnes.. Kanskje Garbo har det?

    SvarSlett