11. nov. 2010

MIN MORGEN..


Hvor herligere måte å starte dagen på er det ikke enn å få servert kaffe, bagels og smoothie, få en presentasjon om jeans og få med seg et par jeans hjem etterpå? Det skjedde nemlig meg idag da jeg var på Bik Bok for en jeanspresentasjon. Visste dere forresten at for å unngå at jeansene skal misfarges, kan dere bruke eddik istedet for vaskemiddel når dere vasker buksene for første gang? Og at du aldri må finne på å bruke vaskemiddel med blekemiddel i seg? (Visste ikke at det fantes hverken vaskemiddel med eller uten blekemiddel, men da vet jeg det..) I tillegg har alle jeansene til Bik Bok powerstretch i seg, et stretchmateriale som Levis og Lee også har i sine bukser, som vil si at buksene blir som "a second skin" på kroppen din. 

Her blir vi presentert de ulike modellene av en av Bik Bok sine ansatte. 




Jeg valgte til slutt et par sorte jeans i modellen Higher, som var smal i bena og høye i livet. De tenker jeg å smette på meg etterpå!;)


Today I´ve learned about jeans at Bik Bok. I was even so lucky that I got to take a pair of jeans with me home..

3 kommentarer:

  1. En spiseskje eddik istedenfor skyllemiddel. Vaskemiddel må man jo ha :)

    Thea

    SvarSlett
  2. UR HOT NATHALIE ;) Håret ditt er amazing.

    SvarSlett
  3. Powerstretch fordi stretchen er toveis.. både diagonalt og horisontalt. Dette finner du hos andre jeansmerker som Lee og Levis.

    Vanlige jeans har bare diagonal stretch..

    Toveis stretchen er grunnen til at buksene sitter heelt etter og gir deg "secondskin" følelsen.

    Bruk eddik til å binde fargen. De helt mørkeste jeansene har en del overskuddsfarge som gjør at de "blør". Dvs farger over på lyse tekstiler.

    Ellers ikke bruke tøymykner eller tørketrommel på stretchjeans. Tøymykner spiser opp stretchfibrene og bryter ned enzymene slik at jeansen mister den gode elasiteten sin.

    Higher er en utrolig god modell!

    SvarSlett