22. des. 2010

DAGENS INSPIRASJON




Bildet er lånt fra bloggen 5 inch and up


Jeg ble så inspirert når jeg så hvordan Sandra hadde stylet maxiskjørtet, så idag gjorde jeg en copycat og brukte mitt maxiskjørt fra H&M til en fuskepelsvest fra Zara og en sort ullgenser. Jeg har aldri frøset så mye i heele mitt liv, og at på til, når jeg endelig hadde klart å få noen til å ta en dagens av meg, hadde ikke kameraet mer batteri! Typisk meg, og typisk hverdagsproblematikk i Nathalies liv. Men, la dere inspireres av outfiten til 5 inch and up slik jeg gjorde, på egen bekostning da selvføgelig..


Også må jeg takke journalisten i Finansavisen som syntes at min nominasjon til årets beste moteblogg fortjente plass på baksiden av gårsdagens papirutgave! Det var dog en litt sarkastisk sitering av hva jeg skrev om nominasjonen på bloggen min det handlet om, men som Pappa sa til meg idag og pekte på en random dame som satt på andre siden av lokalet. - De hadde aldri giddet å nevne hun der! Så man må vel føle seg beæret på en måte allikevel. Og apropos nominasjonen, stem på meg som årets moteblogg HER.

1 kommentar: