4. des. 2010

H&M- SKINNDETALJER



Har sittet siden klokken 1500 idag, altså det vil si over tolv timer, og jobbet med Massiv. Det har vært deadline idag, og i og med at jeg misforstod og trodde den var neste fredag, har jeg hatt ganske så mye å gjøre idag. Men nå begynner jeg endelig å bli ferdig! Jeg er sååå overtrøtt nå, og fniser og ler av absolutt alt.


Elsker denne hvite skinnjakken med sorte detaljer, og det kommer masse enkle plagg med skinndetaljer fra H&M fremover. Denne kommer ut i butikkene i februar.


Uff, merker jeg ikke orker å skrive mer, men ville bare tilslutt si at jeg syns det er så gøy å se at så mange av dere vil være med på konkurransen min!!! Dere kan stemme frem til mandag, da kårer jeg vinneren.


VAR Å SÅ DENNE JAKKEN LIVE IDAG, OG DEN ER HELT FANTASTISK! KUN DET SORTE SOM ER I SKINN OG EGENTLIG ER DEN MYE MØRKERE I FARGEN!!! DEN VIL JEG HA..



1 kommentar: