31. des. 2010

HAPPY NEW YEAR



Tenkte jeg skulle shoppe masse mens jeg var i Paris, finne vintageskatter og gjøre masse kupp. Istedet sitter jeg igjen med et fransk Vogue og blemmer og gnagsår på føttene etter å ha gått meg ihjel i hele dag;) Men nå skal det nye året feires i en paljettkjole  i gull og 4 euroscava. Jeg og  Helene og en drøss med franskmenn skal feire de siste timene av året i en leilighet i Saint Germain. På en eller annen måte er ikke det så feil heller! Står jeg på den franske hotellbalkongen vår og lener meg så mye jeg kan til venstre, kan jeg med god viljen til, se at Eifeltårnet gnistrer i det fjerne;) Godt nyttår alle sammen!!!!!!


Jeg tror jeg glemte kabelen til kameraet hjemme i Oslo, derfor ingen oppdateringer.. Men jeg antar at dere er ute og feirer og skyter med raketter uansett. 

6 kommentarer:

  1. Godt nyttår og kos deg masse i Paris! Nydelige byen <3

    SvarSlett
  2. godt nyttår! kjempe bra blogg :):)

    SvarSlett
  3. Nathalie hvilken Mac bruker du?
    (vurderer ny og lurer på om du er fornøyd)

    SvarSlett
  4. Jeg har macbook, den hvite;)

    SvarSlett
  5. Er alt bra med deg...? Vært stille lenge nå :)

    SvarSlett