6. jan. 2011

TIM WALKER FOR MULBERRY



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


En av de beste motefotografene som finnes på denne planeten, er Tim Walker. Bildene hans er ekstremt overdådige og eventyraktige, som ekte fotografier plukket ut av en eventyrbok. Og denne sesongen har han gjort vårkampanjen til Mulberry. Se på alle de hortenziaene, lyset, og ikke minst den eventyrlige stemningen over bildene. Dette bare må være min favorittkampanje for  s/s 2011. 

5 kommentarer:

  1. Enig. Nydelig kampanje. Det samme er veskekolleksjonen.
    Prøver igjen jeg. Hvilken 'Mac' bruker du?

    SvarSlett
  2. Jeg trodde jeg svarte på det spørsmålet jeg;) Sorry! Jeg har en hvit macbook, med 13 tommer skjerm er det vel. Den vanlige hvite egentlig.. Hehe;)

    SvarSlett
  3. De er til å drømme seg bort i. Slik det alltid er med Walkers bilder!

    SvarSlett
  4. Takk Nathalie, det hjalp mye på beslutningsprosessen. (Mac'en altså)

    SvarSlett
  5. Hei Nathalie. Visst du at det faktisk er en norsk jente som designer veskene i Mulberry? Gøy, ikke sant? Hun heter Eva Sneve og får, etter min mening, altfor lite oppmerksomhet her i Norge. Tenkte derfor å nevne det, slik at flere får det med seg ;-)

    SvarSlett