14. feb. 2011

ELISE ØVERLAND a/w 2011



Så en reportasje om Elise Øverland på Dagsrevyen igår. Hun hadde valgt å vise frem hennes a/w kolleksjon for 2011 på en litt mer orginal måte enn alle andre. Hun hadde nemlig gjort om en skøytebane til catwalk, hvor alle modellene skøytet rundt i de fine kreasjonene til Øverland. Selvom den norske designeren er norsk holder hun ingen intervjuer på norsk! Hvorfor ikke tenkte jeg da.. Uansett, klærne fant jeg veldig inspirerende. Fint med lilla, babygult og babygrønt til sort. Minner meg litt om fargene Burberry har for sommeren 2011, som allerede er blitt en av mine favoritter. 

5 kommentarer:

  1. PERFECT post!!!
    lovely
    xx

    www.ilovenystyle.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Elska kombinasjonen av pels i farga og skinn:)

    SvarSlett
  3. Tenker det var skøyteisen ved Rockefeller Plaza i NY. Jeg så også reportasjen. Har fulgt henne over tid. Mange nettbutikker i USA kjøper henne inn. Prøv Shopbop.com og Forward by Revolve.
    Hun er alltid noen hoder foran andre.

    SvarSlett