9. feb. 2011

NÅ ER JEG NERVØS!


Satan! Vixen Blog Awards ikveld og jeg rekker ikke vaske håret. Skal ha det i strikk uansett så hva er vitsen? Og dressen fra Whyred som jeg skal ha på meg burde strengt talt fått en omgang med strykejernet.. Strykejern? Hva er det? Finnes ikke i min leilighet, men nå skjønner jeg plutselig hvorfor det er så lurt å ha! Tenkte gå for en minimalistisk stil ikveld med sotete øyne og stram hestehale. 


Tusen hjertelig takk for alle som har stemt på meg under denne konkurransen, nå gjenstår det bare å se hvem som vinner ikveld!Føler uansett at jeg er en vinner som har kommet så langt. Er så nervøs at jeg går rundt i ring her hjemme.. En ubetydelig dag for verden generelt, men en STOR dag i livet mitt! Når jeg startet bloggen min for tre år siden, hadde jeg ingen anelse om hvor stor den skulle bli, og her sitter jeg og er blitt nominert til årets motebelogg! Heftigere enn det blir det ikke ;) Håper jeg ser mange av dere ikveld. Vil uansett takke alle dere som er innom her.


Nathalie.

5 kommentarer:

  1. Strykejern. Ikke strykeHjern

    SvarSlett
  2. Anonym: det spiller virkelig ingen rolle når man skjønner hva hun mener. Slutt opp med det der!

    SvarSlett
  3. Haha;) Bra dere passer på meg! Vet da veldig godt at strykejern skrives uten "h".

    SvarSlett
  4. Fredsprisen eller?

    SvarSlett