1. mars 2011

FEBRUAR 2011

Image and video hosting by TinyPic

I februar gikk jeg mye med leopard og denim, jeg ble en av finalistene i kategorien Årets moteblogg kåret av VIXEN Awards, jeg begynte å spille inn en ny utgave av Oslogirls, jeg farget håret mørkere og jeg har blogget for H&M LOVES OSLO som har gjort at jeg har fått poste mange fine "dagens antrekk" innlegg. I mars håper jeg at jeg får muligheten til å reise litt, et nytt spennende prosjekt skal lanseres og våren kommer (forhåpentligvis). Stay tuned! 

3 kommentarer:

  1. Du må jo bare få ut det antrekket du hadde på deg i dag. Wow!

    Så deg på bussen i dag skjønner du. Haha. Det hørtes creepy ut :P

    SvarSlett
  2. Haha;) Neida! Men takk for komplimentet;)

    SvarSlett
  3. Ja du har virkelig hatt en innholdsrik og velkledd måned!
    Gleder meg til nye episoder av Oslogirls:)

    Klem
    camillecupcake.blogspot.com

    SvarSlett